Termékeink > WIKT-ASP Info


WIKT-ASP Info


A "WIKT-ASP Info",
mint a "WIKT Iratkezelő Rendszer"
egy sajátos változata...


A „WIKT Ügyiratkezelő és Ügyintézési Információs Rendszerünket” (illetve annak korábbi változatait) 1991. óta mintegy ötszáz államigazgatási szervnél vezettük be: minisztériumokban, közigazgatási hivataloknál, megyei közgyűlési hivataloknál, munkaügyi központokban (a teljes listát lásd a Referenciák -nál), - többségében azonban helyi önkormányzatoknál. Az elmúlt harminc év alatt sok észrevétel, javaslat és kritika érkezett hozzánk a felhasználóinktól, amelyeket igyekeztünk hasznosítani, biztosítva ezáltal is a rendszerünk állandó és folyamatos fejlődését. Meggyőződésünk, hogy a jelenlegi iratkezelő rendszerünk népszerűsége elsősorban annak a mintegy ezer államigazgatási szakembernek köszönhető, akik szaktudásukkal és tapasztalataikkal harminc éven át, a mai napig segítő partnereink voltak.

Mint ismert, az "Önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016 (VIII.31.) Korm. rendelet" értelmében az önkormányzatok döntő többsége csatlakozott a kormányzati ASP Iratkezelő Szakrendszerhez, így a WIKT rendszerünket is igazítanunk kellett az új helyzethez. Mivel a WIKT funkciói közül az „Iktatás” az ASP rendszer kezelése alá került, így a rendszerünk ezen részét egy ASP adatállomány importáló/konvertáló programmal váltottuk fel, amely az ASP rendszerébe juttatott iktatási adatokat - onnan átemelve -, beépíti a Hivatal saját ügyiratnyilvántartásába is.

Ezzel a megoldással a „WIKT-ASP Info” képes ellátni ugyanazokat funkciókat, amelyeket a WIKT Iratkezelő rendszer, hiszen a működésében csupán annyi a különbség, hogy az iktatás (adatrögzítés) nem itt, hanem az ASP Szakrendszerében történik. Fontos kiemelni azt a tényt is, hogy a „WIKT-ASP Info” rendszer, - mivel iktatást nem végez – nem tanúsítás-köteles, azaz, a szoftver szabadon fejleszthető a felhasználók aktuális igényeinek megfelelően.

ADATKEZELÉS KORSZERŰEN

A WIKT-ASP Info rendszer alapvető feladata, hogy hatékony és könnyen kezelhető programokkal ellássa az ügyintézőket és a hivatalvezetést a munkájukhoz szükséges alapvető információkkal, - gyorsítva ezzel az ügymenetet és áttekinthetőbbé (ellenőrizhetőbbé) téve az ügyintézést. A program akár többszázezres nyilvántartásból is másodpercek alatt gyűjti ki az általunk keresett iratokat a kívánság szerinti csoportosításban és rendezettségben. Egységes rendszerben kezeli az ASP rendszeréből átemelt főszámos és alszámos iratokat. A legfontosabb napi, heti, havi ügykezelői teendők (pl. átadókönyv, előadói munkanapló, iktatókönyv, hátralék-kimutatás, ügyiratforgalmi statisztikai jelentés stb. készítése) mellett további - a munkát könnyítő - speciális lehetőségeket is nyújt: pl.

• Előadói ív (iratborító) – 17 féle formátumban
• Ügyiratpótló lap (iratkölcsönzés esetén)
• Értesítés az ügy megindításáról (6 féle levélformátum)
• Hiánypótlásra felhívás


ELEKTRONIKUS DOKUMENTUMOK

Lehetőség van arra is, hogy az adott ügyhöz kapcsolódó dokumentumok eredeti képét (beadvány, helyszínrajz, fénykép stb.) is megjelenítsük (word, pdf, txt , stb.) így nem csak az ügyirat szöveges adatait, hanem az ahhoz kapcsolt képi és egyéb dokumentumokat is egyszerű módon megtekinthetjük, feldolgozhatjuk, továbbíthatjuk E-mail-ben és ki is nyomtathatjuk.

KOMPLEX LEKÉRDEZÉSEK

A rendszer kényelmes lehetőséget ad az adatok szinte tetszőleges csoportosítására, rendezésére és kigyűjtésére, például rendkívüli, ad-hoc jellegű információ igények megvalósítása céljából. Az általunk leválogatott, vagy statisztikai feldolgozások során keletkezett adatok átadhatók az EXCEL-nek is, hogy azt a saját igényeink szerint alakítsuk, vagy továbbadjuk más windows-os alkalmazás számára.

VEZETŐI TÁJÉKOZTATÁS

A programok által tárolt információk átfogják a hivatali munka csaknem teljes területét, így bármikor pontos képet kaphatunk a folyó ügyek számáról, szervezetek ill. ügyfajták szerinti megoszlásáról, azok pillanatnyi állásáról, az ügyintézők terheléséről, a hátralékokról, a hatósági munka (I., II. fokú hat.) statisztikai adatairól stb.

A statisztikai adatokat a szokásos táblázatos kimutatások mellett diagramok és grafikonok teszik személetesebbé.

A rendszer az év bármely napján automatikusan szolgáltatja a hatályos jogszabály szerinti hatósági statisztikai táblákat.

MagasszintŰ adatvÉdelem
- Automatizálható és manuális biztonsági mentések
- Szabályozott, részletekbe menő hozzáférési jogok
- Események teljes körű, szabályozható naplózása

 



A program működésére korlátlan idejű garanciát vállalunk, átalánydíjas karbantartási szerződés keretében. A központi jogszabályváltozásokból adódó módosításokat (pl. új Iratkezelési szabályzat, irattári terv, hatósági statisztikai adatszolgáltatás előírása stb.), a szoftver folyamatos fejlesztését és a szakszerű üzemeltetéshez igényelt állandó segítségnyújtást is ennek keretében végezzük.

Az információs rendszer más szoftverek meglétét nem igényli, az eddigi tapasztalataink szerint átlagos Windows-os környezetben (Windows/XP/8/10) alatt is megbízhatóan működik. Minimális technikai igény: PIII processor (2-300Mhz, 32 Mb RAM), 600x800 felbontásra alkalmas monitor, 60 Mb HD, CD olvasó és egy nyomtató.

Megrendelés esetén a szoftver jelen weboldalunkról lesz letölthető a szükséges leírásokkal együtt. A telepítéshez és az üzemszerű működés beindításához számítástechnikai felkészültségre nincs szükség.



 

KÉPEK A PROGRAMRENDSZER
MŰKÖDÉSÉRŐL, FELÉPÍTÉSÉRŐL

(Kattintson a képre!)

Alapadatok képernyői
Főszám illetve alszám iktatás adatai



Érkeztetés, postabontás



Elektronikus dokumentumok,
elektronikus aláírás kezelése


Lekérdezések







Gyorsjelentések ügyintézői belépéskor





Statisztikák
















Elérhetőségek, kapcsolat
tel: 06/30 533-5982
tothb@mago-software.hu

Tekintse meg több mint 500 intézményt felsoroló,
név-termék szerinti referencia-listánkat

 







Kezdőlap | Cégünkről | Dokumentációk | Termékeink | Támogatás | Hírek, akciók | Kapcsolat
 
Copyright © 2021 MAGÓ Software Zrt.
Minden jog fenntartva.