Társaságok, szervezetek, magánvállalkozások

IRATKEZELŐ RENDSZERE


WIKT-Corp Iratkezelő

Komplex Iratkezelő Rendszer
a közigazgatásban már 35 éve népszerű szoftver teljes tudásával

A számítógépes ügyiratkezelő rendszer alapvető feladata, hogy hatékony és könnyen kezelhető programokkal (iktató, lekérdező, statisztikai stb.) mentesítse az ügyiratkezelő irodát a fárasztó és gépies adminisztrációs munkák alól, egyúttal ellássa az ügyintézőket és a vezetést a munkájukhoz szükséges fontos információkkal, - gyorsítva ezzel az ügymenetet és áttekinthetőbbé (ellenőrizhetőbbé) téve az munkavégzést. A program akár többszázezres nyilvántartásból is másodpercek alatt gyűjti ki az általunk keresett iratokat a kívánság szerinti csoportosításban és rendezettségben.

Egységes rendszerben kezeli a főszámos és alszámos iratokat. Az iktatási, iratkezelési feladatok ill. az ehhez kapcsolódó számtalan adminisztrációs teendő mellett további - a munkát könnyítő - speciális lehetőségeket is nyújt: pl. dokumentumkezelés (az ügyekhez kapcsolódó képi dokumentumok), partnernyilvántartás, adat export-import, stb.

A programok által tárolt információk átfogják a hivatali munka csaknem teljes területét, így bármikor pontos képet kaphatunk a folyó ügyek számáról, szervezetek ill. ügyfajták szerinti megoszlásáról, azok pillanatnyi állásáról, az iratok helyéről, az ügyintézők terheléséről, a hátralékokról, stb.


Tovább a rendszer teljes bemutatásához, árakhoz...






ÖNKORMÁNYZATOK

Ügyintézési információs rendszere


WIKT-ASP Info

Vezetői és Ügyintézési Információszolgáltató Rendszer
az ASP Iratkezelő Szakrendszer adatbázisa alapján

A WIKT-ASP Információszolgáltató rendszer az ASP Iratkezelő szakrendszerből átemelt iktatási adatbázisra épülve biztosítja az iratkezeléshez, ügyintézéshez illetve a vezetői tájékoztatáshoz kapcsolódó, a napi munkát is segítő információkat A folyamatosan (akár naponta) aktualizált ügyirat-adatok a saját belső információszolgáltatások érdekében kiegészíthetők egyéb adatokkal és nyilvántartásokkal is.

A szoftver, alapfunkcóit tekintve a 3/2018. (II.21.) BM rendeletből indul ki. A számítógépes ügyintézési gyakorlatban azonban igen sok egyéb, a napi munkát egyszerűsítő, a munkaszervezési folyamatokat támogató, és a vezetői tájékoztatás hatékonyságát is elősegítő igény keletkezett, amelyek fokozatosan épültek be a korábbi WIKT rendszer, illetve az új „WIKT-ASP Info” szolgáltatásai közé.


Tovább a rendszer teljes bemutatásához, árakhoz...



Ügyiratkezelő rendszerek


 

 

 

WIKT 10 Önkormányzati

ÜGYIRATKEZELŐ RENDSZER

ELektronikus dokumentum illetve elektronikus aláírás kezeléssel




Teljeskörű tanúsítvánnyal rendelkező* ügyiratkezelő rendszer, amely a kis lélekszámú településeknél és a nagy teljesítmény-igényű városoknál, ill. fővárosi kerületeknél is jól bevált. Az iktatási feladatokon (előzményezés, iktatás, elintézés, stb.) illetve a legfontosabb napi, heti, havi ügykezelői teendők (pl. átadókönyv, előadói munkanapló, iktatókönyv, hátralék-kimutatás, ügyiratforgalmi statisztikai jelentés stb. készítése) mellett további, munkát könnyítő lehetőségeket is nyújt. Támogatja teljeskörűen az elektronikus dokumentumok ügyiratkezelését, ezen ügyiratokat egyszerűen és könnyedén tudjuk nyilvántartásba venni alkalmazni szervezetünknél. A webservice metódusok segítségével (melyek a teljes ügyirat kezelési feladatokat lefedik) a szervezetnél használt szakrendszerek könnyen és szabványos eszközökkel tudnak kommunikálni az ügyiratkezelő rendszerrel illetve megoldható segítségükkel az ügyfélkapun azonosított ügyfelek portál rendszeren való elektronikus ügyintézése (űrlapok, dokumentumok érkeztetése)

Tovább a rendszer teljes bemutatásához, árakhoz...




wszab 4.0

SZABÁLYSÉRTÉSI INFORMATIKAI RENDSZER



A program a szabálysértési ügyek iratainak iktatását, a szabálysértési cselekményekhez, és az azt követő intézkedésekhez kapcsolódó adatok nyilvántartását végzi. Segítségével a szükséges adatok felvitele, és a rögzített információk előkeresése az ügyintéző számára egyszerűvé válik. Statisztikai funkciói kielégítik a helyi igényeket és a központi elvárásokat ( BM rendelete szerinti).


Tovább a program teljes bemutásához, árakhoz...





wszOC 6.0

SzociÁlpolitikai informatikai rendszer





A rendszer alapvető célja, hogy hatékony és könnyen kezelhető programokkal - adatrögzítés, lekérdező, statisztikai stb. - mentesítse az igazgatási irodát a fárasztó és gépies adminisztrációs munkák alól, egyúttal ellássa az ügyintézőket és a hivatalvezetést a munkájukhoz szükséges információkkal, - gyorsítva ezzel az ügymenetet és áttekinthetőbbé (ellenőrizhetőbbé) téve az ügyintézést. Az intézkedések során a határozatokat a már jól bevált, közismert Microsoft Word szövegszerkesztő segítségével készíti el és ad lehetőséget annak bővítésére.. Statisztikai funkciói kielégítik a helyi igényeket és a központi elvárásokat (ÖTM rendelete szerinti).


Tovább a program teljes bemutásához, árakhoz...




wVÁLL 3.0

egyÉNI ÉS TÁRSAS VÁLLALKOZÁSOK NYILVÁNTARTÓ RENDSZERE


A rendszer a települési "társas és egyéni vállalkozásainak" teljes, előírt nyilvántartását elvégzi. A Müködési engedélyek és határozatok szabvány (Microsoft Word) szövegszerkesztővel való szerkesztése, intelligens tárolása a későbbi újra felhasználáshoz. Kényelmes, átlátható, korszerű kezelőfelület, amellyel gyorsan és hatékonyan tudja ellátni a nyilvántartással kapcsolatos mindennapos feladatait. A rendszer szabványokon alapuló adatbázis háttérrel rendelkezik, amelyet könnyen paraméterezhet a hivatal méretétől és terheltségétől függően.


Tovább a program teljes bemutásához, árakhoz...




w-KTH

testÜleti És kÖzgyÜlÉsi anyagok nyilvÁntartÓ rendszere


A rendszer képes a testületi, közgyülési határozatok, rendeletek, jegyzőkönyvek folyamatos teljes körű nyilvántartására. Gyorsan és könnyen visszakereshet bármilyen anyagot egy vagy több kulcsszóra, a találatokat rendszerezheti, kinyomtathatja. Folyamatosan és automatikusan kezelheti a lejárt határidejű határozatokat és továbbíthatja azokat a felelősöknek. Automatikusan elkészítheti a határozatok más nyilvántartási számra való átvezetését. A határozatok felvitelénél az előre kitöltött kódtáblák segítségével könnyen jelölhet ki felelősöket, adhat meg határidőket, határozat tárgy szöveget.

Tovább a program teljes bemutásához, árakhoz...

 








Érdeklődjön munkatársunknál




Tóthné Cseresznyés Beatrix

tel: 06/30 533-5982
tothb@mago-software.hu





Tekintse meg több mint 500 intézményt felsoroló,
név-termék szerinti referencia listánkat









Kezdőlap | Cégünkről | Dokumentációk | Termékeink | Támogatás | Hírek, akciók | Kapcsolat
 
Copyright © 2021 MAGÓ Software Zrt.
Minden jog fenntartva.