Termékeink > Wikt File Server


WIKT 10 /FILE SERVER

WIKT 10

ÜGYRATKEZELŐ RENDSZER
Elektronikus dokumentum,
ill. elektronikus aláírás kezeléssel

6.0 - 9.0   -->  átállás a WIKT 10 verzióra
kattintson ide a bővebb információhoz, árakhoz !


Termékismertető:
Ezt a programot (illetve ennek korábbi változatait) 1991. óta mintegy ötszáz államigazgatási szervnél vezettük be: minisztériumokban, közigazgatási hivataloknál, megyei közgyűlési hivataloknál, munkaügyi központokban, - többségében azonban helyi önkormányzatoknál. Az elmúlt tizenöt év alatt sok észrevétel, javaslat és kritika érkezett hozzánk a felhasználóinktól, amelyeket igyekeztünk hasznosítani, biztosítva ezáltal is a rendszerünk állandó és folyamatos fejlődését. Meggyőződésünk, hogy a jelenlegi iktató rendszerünk népszerűsége elsősorban annak a mintegy ezer államigazgatási szakembernek köszönhető, akik szaktudásukkal és tapasztalataikkal tizenhárom éven át, a mai napig segítő partnereink voltak.

2001. évben technikailag tovább korszerűsítettük az iktató rendszerünket: elkészítettük a korábbi DOS alapú szoftver Windows-os változatát, amely már kétszázszázhatvan településen sikerrel üzemel. (Például, ezzel dolgozik az 65 ezer lakosú Érd város polgármesteri hivatala is, ahol 11 számítógépes munkahelyen folyik az évi kb. 60-80 ezer ügyirat iktatása, de elégedetten használja programunkat több város is: Százhalombatta, Komárom, Cegléd, Nyergesújfalu, Hatvan, Bp. IV. kerület Újpest, Bp. XX. kerület Pesterzsébet, stb. A teljes listát a Referenciák -nál találja.


A rendszer teljeskörű megoldást ad az elektronikus aláírások és az elektronikus dokumentumok ügyiratkezelő rendszerünkben való használatára és számos új, felhasználóink által is igényelt funkcióval bővül.

 

Kifejlesztettük a hagyományos adatbázis tárolás mellet a szabványos SQL Server adattárolás támogatását is. Így az iktató rendszer a nagytömegű, tranzakció kezelést igénylő adatokat immáron a Microsoft SQL Serverén is képes tárolni, így megbízható hatalmas teljesítmény leadása mellett nyújtja ugyanazokat a modern, és felhasználóink által már megszokott és kényelmes funkciókat. Az átállás a hagyományos adattárolásról az SQL Serveres megoldásra megtervezhető és végrehajtható. A rendszer az SQL server 2000-es verziójától a legújabb 2008-as verziójáig támogatja az adatbázis platformokat.

A további információk az SQL Serveres változatról...

A hivatalokban használt igazgatási és egyéb rendszerek (Workflow, Vezetői Inf. rendszer, stb.) képesek intelligens kapcsolatot kiépíteni az Iktatási rendszerrel a WIKT GATEWAY Modul segítségével mely a 7-es verziótól kezdődően már szoros része a rendszernek.. A GateWay Modul szabványos adatbázis kapcsolatot biztosít bármilyen egyéb fejlesztésű programnak a WIKT Iktató rendszerhez. Segítségével megoldható és automatizálható a programok Iktatási és Információs igénye. Képes az Iktatási kérelmeket kiszolgálni és arról információt adni. További információk...

elektronikus ügyintézés a szervezetek portálján keresztül (az ügyfélkapun azonosított ügyféllel) kitöltött űrlapok és dokumentumok segítségével
Az adott ügyhöz kapcsolódó dokumentumokat a szervezet portálján keresztül a WIKT rendszerhez fejlesztett webservice metódusok segítségével az ügyfelek eljuttathatják a rendszerbe. A metódusok szabvány eszközök melyeket a mai modern technológia mellé könnyedén beilleszthetünk. Az űrlapok mellet az ügyfélnek lehetősége van  csatolni tetszőleges számú egyéb dokumentumot is (akár az iratok eredeti képét (beadvány, helyszínrajz, fénykép stb.) A beérkezett iratokat, adatokat az érkeztetőben illetve ha az később iktatásra kerül az iktatókönyvekben könnyedén megjeleníthetjük, felhasználhatjuk.


A további információk a GATEWAY modulról és használatáról...

Úgy gondoljuk, hogy sikerült egy olyan szoftvert kifejlesztenünk, amely megfelel a mai igényeknek: kompatibilis a létező szabványokkal, szoftverekkel és hardverrel is. Összekapcsolható az önkormányzat más windows alapú alkalmazásaival, könnyen bővíthető, és rugalmasan igazodik a jövőben alkalmazások követelményeihez is.

Az iktató rendszer hálózati üzemmódra alkalmas, Korlátlan számú munkaállomás egyidejű hozzáférését biztosítja. Régi ügyfeleink számára, akik jelenleg a hagyományos, KÖZIKT/DOS, Wikt 1.5, Wikt 6.0 - 9.0 programmal dolgoznak, biztosítjuk a rugalmas átállás lehetőségét az adatbázisuk hiánytalan átkonvertálásával.

A program működésére 1 év garanciát vállalunk. A központi jogszabályváltozásokból adódó módosításokat (pl. új Iratkezelési szabályzat, irattári terv, hatósági statisztikai adatszolgáltatás előírása stb.) 6 hónapig díjtalanul végezzük.

Az iktató rendszer más szoftverek meglétét nem igényli, az eddigi tapasztalataink szerint átlagos Windows-os környezetben (W2000/XP/NT/Vista) alatt is megbízhatóan működik. Minimális technikai igény: PIII processor (2-300Mhz, 32 Mb RAM), 600x800 felbontásra alkalmas monitor, 60 Mb HD, CD olvasó és egy nyomtató.


Megrendelés esetén a szoftvert 5 napon belül postán juttatjuk el Önökhöz CD lemezen, a szükséges leírásokkal együtt. A telepítéshez és az üzemszerű működés beindításához számítástechnikai felkészültségre nincs szükség. Igény esetén természetesen vállaljuk a szoftver helyszíni üzembeállítását és az iktató kiképzését is. Az SQL serveres változatot személyesen helyezzük üzembe.

 

-IktatÁs korszerűen

A számítógépes ügyiratkezelő rendszer alapvető feladata, hogy hatékony és könnyen kezelhető programokkal - iktató, lekérdező, statisztikai stb. - mentesítse az ügyiratkezelő irodát a fárasztó és gépies adminisztrációs munkák alól, egyúttal ellássa az ügyintézőket és a hivatalvezetést a munkájukhoz szükséges információkkal, - gyorsítva ezzel az ügymenetet és áttekinthetőbbé (ellenőrizhetőbbé) téve az ügyintézést. program akár többszázezres nyilvántartásból is másodpercek alatt gyűjti ki az általunk keresett iratokat a kívánság szerinti csoportosításban és rendezettségben.

Egységes rendszerben kezeli a főszámos, alszámos, (meglévő)gyűjtőszámos iratokat. Az iktatási feladatokon (előzményezés, iktatás, elintézés, stb.) illetve a legfontosabb napi, heti, havi ügykezelői teendők (pl. átadókönyv, előadói munkanapló, iktatókönyv, hátralék-kimutatás, ügyiratforgalmi statisztikai jelentés stb. készítése) mellett további - a munkát könnyítő - speciális lehetőségeket is nyújt: pl. automatikus átiktatás, egy utasítással történő "sorozatos" kivezetés, előadói ív gépi kitöltése, szignálás, kiadmányozás, iratok átadása. Elvégzi a selejtezéssel, illetve a levéltári átadásokkal kapcsolatos feladatokat is (pl. selejtezés, jegyzőkönyv készítés). Automatikusan rögzíti, gyűjti és szolgáltatja a hatósági statisztikai adatokat.

elektronikus ügyintézés a szervezetek portálján keresztül (az ügyfélkapun azonosított ügyféllel) kitöltött űrlapok és dokumentumok segítségével
Az adott ügyhöz kapcsolódó dokumentumokat a szervezet portálján keresztül a WIKT rendszerhez fejlesztett webservice metódusok segítségével az ügyfelek eljuttathatják a rendszerbe. A metódusok szabvány eszközök melyeket a mai modern technológia mellé könnyedén beilleszthetünk. Az űrlapok mellet az ügyfélnek lehetősége van  csatolni tetszőleges számú egyéb dokumentumot is (akár az iratok eredeti képét (beadvány, helyszínrajz, fénykép stb.) A beérkezett iratokat, adatokat az érkeztetőben illetve ha az később iktatásra kerül az iktatókönyvekben könnyedén megjeleníthetjük, felhasználhatjuk.

elektronikus dokumentumok
Lehetőség van arra is, hogy az adott ügyhöz kapcsolódó dokumentumok eredeti képét (beadvány, helyszínrajz, fénykép stb.) szkenner segítségével hozzáfűzzük az iktatott ügyhöz, vagy akár magát az elektronikus dokumentumot (word, pdf, txt , stb.) így nem csak az ügyirat szöveges adatait, hanem az ahhoz kapcsolt képi és egyéb dokumentumokat is egyszerű módon megtekinthetjük, feldolgozhatjuk és ki is nyomtathatjuk.

elektronikus aláírás
Lehetőség van az elektronikus dokumentumok elektronikus aláírással való ellátására (valamint egyéb aláírás kezelésre), az aláírás ellenőrzésére illetve a dokumentumok időbélyeggel való ellátására.

Komplex lekérdezések
A rendszer kényelmes lehetőséget ad az adatok szinte tetszőleges csoportosítására, rendezésére és kigyűjtésére, például rendkívüli, ad-hoc jellegű információ igények megvalósítása céljából. Az általunk leválogatott, vagy statisztikai feldolgozások során keletkezett adatok átadhatók az EXCEL-nek is, hogy azt a saját igényeink szerint alakítsuk, vagy továbbadjuk más windows-os alkalmazás számára.

Vezetői tájékoztatás
A programok által tárolt információk átfogják a hivatali munka csaknem teljes területét, így bármikor pontos képet kaphatunk a folyó ügyek számáról, szervezetek ill. ügyfajták szerinti megoszlásáról, azok pillanatnyi állásáról, az ügyintézők terheléséről, a hátralékokról, a hatósági munka (I., II. fokú hat.) statisztikai adatairól stb.

A statisztikai adatokat a szokásos táblázatos kimutatások mellett diagramok és grafikonok teszik személetesebbé.
A rendszer automatikusan szolgáltatja a hatályos jogszabály szerinti kötelező hatósági statisztikai táblákat a Közigazgatási Hivatal számára.

Megfelel a helyi önkormányzatok iratkezelési mintaszabályzatáról szóló (legutoljára a 45/2003 (XII.2) BM. rendelettel módosított) rendelet mellékletének, illetve a KET új előírásainak is.

MinimÁlis technikai igÉny
A rendszer átlagos Windows2000/NT/XP/Vista/Windows 7 környezetben működik, - hálózatban is. Különleges igénye a hardverrel szemben nincs.

A program 100%-ban tud együttműködni a Microsoft windows Vista és Windows 7 operációs rendszerrel.

MagasszintŰ adatvÉdelem
- Automatizálható és manuális biztonsági mentések
- Szabályozott, részletekbe menő hozzáférési jogok
- Események teljes körű, szabályozható naplózása

 

 

KÉPEK A PROGRAMRENDSZER
MŰKÖDÉSÉRŐL, FELÉPÍTÉSÉRŐL


Alapiktatás képernyők
Főszám illetve alszám iktatása



Érkeztetés, postabontás



Elektronikus dokumentumok,
elektronikus aláírás kezelése


Lekérdezések







Gyorsjelentések ügyintézői belépéskor





Statisztikák













Komplex rendszerünkben egyben található meg minden olyan informatikai rendszer melyre a településeknek, intézményeknek, hivataloknak szükségük van.

Egységesítse informatikai rendszerét! A kistérségi rendszer beszerzése esetén jelentős, több mint 50% -os kedvezménnyel juthatnak hozzá a települések a teljes, a hivatalt egészében lefedő informatikai rendszerekhez.

További bővebb felvilágosítást elérhetőségeinken kollegáink nyújtanak a kistérségi komplex informatikai rendszerrel kapcsolatban.

Elérhetőségek, kapcsolat.



jelentkezzen ingyenes bemutatóinkra !

Amennyiben szeretné rendszereinket működés közben is látni, kipróbálni vagy a rendszerrel kapcsolatos információkat részletesen megismerni, kérjük jelentkezzen az alábbi elérhetőségeinken munkatársunknál és kérje ingyenes termékbemutatónkat.

Szakembereink segítségével minden kérdésére választ talál!

Elérhetőségek, kapcsolat.

2030 Érd, Budai u. 28. III./11.
tel: 06/23 36-4567
tothb@mago-software.hu

Tekintse meg több mint 500 intézményt felsoroló,
név-termék szerinti referencia-listánkat

 







Kezdőlap | Cégünkről | Dokumentációk | Termékeink | Támogatás | Hírek, akciók | Kapcsolat
 
Copyright © 2020 MAGÓ Software Zrt.
Minden jog fenntartva.