Kezdőlap
> Termékeink > WSZOC


W-SZOC 6.0


 

W-SZOC 6.0

SZOCIÁLIS ÉS SEGÉLYEZÉSI
INFORMATIKAI RENDSZER

A rendszer a teljes szociálpolitikai és segélyezési feladatokat lefedi, kapcsolódva a pénzügyi rendszerekhez, melyeket adatokkal egészít ki.

Kényelmes, átlátható, korszerű kezelőfelület, amellyel gyorsan és hatékonyan tudja ellátni a nyilvántartással kapcsolatos mindennapos feladatait. A rendszer szabványokon alapuló adatbázis háttérrel rendelkezik, amelyet könnyen paraméterezhet a hivatal méretétől és terheltségétől függően.

A számítógépes rendszer alapvető célja, hogy hatékony és könnyen kezelhető programokkal - adatrögzítés, lekérdező, statisztikai stb. - mentesítse az szociálpolitikai irodát a fárasztó és gépies adminisztrációs munkák alól, egyúttal ellássa az ügyintézőket és a hivatalvezetést a munkájukhoz szükséges információkkal, - gyorsítva ezzel az ügymenetet és áttekinthetőbbé (ellenőrizhetőbbé) téve az ügyintézést. A program akár többszázezres nyilvántartásból is másodpercek alatt gyűjti ki az általunk keresett iratokat, egyetlen keresési utasítással vizsgálva át valamennyi év adatait. Egységes rendszerben, de különböző nyilvántartási szempontok figyelembevételével kezeli az adatokat, intézkedéseket. A legfontosabb napi, heti, havi ügykezelői teendők (pl. határozatok elkészítése, statisztikai jelentés stb. készítése) mellett további, munkát könnyítő lehetőségeket is nyújt. Az intézkedések során a határozatokat a már jól bevált és közismert Microsoft Word szövegszerkesztő segítségével készíti el és ad lehetőséget annak bővítésére, megkímélve így a felhasználót az új programok betanulásának nehézségétől. A szövegszerkesztő a teljes funkcionalitásával kibővíti a rendszer lehetőségeit.

A programok által tárolt információk átfogják a munka teljes területét, így bármikor pontos képet kaphatunk az ügyek számáról, azok pillanatnyi állásáról, az ügyintézők terheléséről, statisztikai adatairól stb.

A rendszer kényelmes lehetőséget ad az adatok szinte tetszőleges csoportosítására, rendezésére és kigyűjtésére. Az általunk leválogatott, vagy statisztikai feldolgozások során keletkezett adatok átadhatók az EXCEL-nek is abból a célból, hogy azt a saját igényeink szerint alakítsuk, egyedi kimutatásokat készíthessünk, vagy továbbadjuk más windows-os alkalmazás számára (pl. Word, Access, Excel stb.).

A statisztikai adatokat a szokásos táblázatos kimutatások mellett diagramok és grafikonok tehetik személetesebbé.


A rendszer főbb jellemzői:

- WIKT Iktató rendszerrel való integrálhatóság
- Egyszerű, könnyen megtanulható, átlátható menürendszer
- Több-felhasználós, hálózatos környezetben is kiváló teljesítmény
- Távmenedzselési lehetőség
- Vonalkód használatának lehetősége (olvasás, írás)
- Régebbi vagy más rendszerek adataival való feltölthetőség
- Folyamatos jogszabálykövetés
- .NET, XML kiegészítő eszközök
- Méretezhető adatbázis háttér (MS-Office, MS-SQL Server 7, Oracle 9, SyBase)
- Közvetlen kapcsolat a „Wez” Vezetői információs rendszer felé


Fontosabb funkciók

- Alapadatok rögzítése
- Személyi adatok, azonosító adatok;
- Szociális helyzet;
- Vagyoni helyzet;
- Előzmények;
- Hozzátartozók adatai.

A határozatok szerkesztése szabványos (Microsoft Word) szövegszerkesztővel, intelligens, átlátható tárolása a későbbi újra felhasználáshoz

Külső iratok, egyéb iratminták , csatolása az ügyekhez, ügyfelekhez.

Automatikus utalványozás (utalványok nyomtatása, vagy közvetlen utalás banki terminál rendszeren keresztül.)

Információk, statisztikák:

- Saját listák, adatlekérdezések egyéni szempontok szerint;
- Központilag meghatározott statisztikák készítése;
- Központilag meghatározott statisztikák készítése;
- Pénzügyi rendszerek felé átadások, statisztikák, adatok közlése
- Importálható, bővíthető intelligens listák
- Az összes lista, lekérdezés, exportálható valamilyen szabvány formában (Access, Excel, DBF).


Szerviz funkciók:

- Jogosultságok, hozzáférések kezelése;
- Beépített Felhasználói dokumentáció;
- Adatmentések, visszatöltések szervezése;
- Adatkarbantartás;
- Hálózati telepítés.


Kompatibilítás az elöző és más rendszerekkel

A számítógépes rendszer a régebbi DOS-os verzión alapul. Az adatstruktúra és nyilvántartás szempontjából csak minimális a Windows-os rendszer, az adatbázis kezelők, és a fejlesztő eszközök előnyeit kihasználva változott, frissült fel. Akik már hozzászoktak a régebbi verzióhoz, azok számára sem okoz nehézséget az átállás, mert minden, a munka során használatos művelet a már megszokott képernyőmintákhoz és metódusokhoz hasonlóan történik.

Az adattárolás során a változást az évenkénti könyvtárszerkezet megszűnése jelzi csak, mivel az alapadatok és az intézkedések már nem tárolódnak fizikailag külön könyvtárszerkezetben.
A rendszerbe könnyedén beilleszthető a régebbi rendszerben már rögzített adathalmaz, igy az átállás az új program verzióra nem okoz fennakadást a folyamatos munkában. Más rendszerből való adat importálást a fejlesztők - külön felmérés után - szintén vállalják.


A WSZOC rendszer használatához a következő minimális feltételek szükségesek:

- IBM kompatíbilis személy számítógép
- 80486-os vagy nagyobb teljesítményű processzorral (2-300 MHz)
- Merevlemez legalább 30 Mbyte szabad tárolóhellyel a program, illetve az adatbázis méretétől függően 20-100 Mbyte tárolóhellyel az adatállományok számára
- VGA vagy nagyobb felbontású monitor min. 600x800-as felbontás szükséges.
- 16 MB memória
- CD meghajtó (a telepítéshez)
- 1,44 MB floppy meghajtó (nem kötelező, de ajánlott)
- egér
- Lézer (min. 1 MB RAM) vagy Tintasugaras vagy Mátrix nyomtató
- Windows 95/98/2000/NT/XP operációs rendszer

Ez a termék a


MAGÓ Informatikai KFT



közös alkotása.

A program forgalmazását és karbantartását a
VisualAid Software Kft. végzi.

A program megrendelőlapját a tothb@mago-software.hu e-mail címre vagy levélben elküldheti. Amennyiben kérdése van, kérjük vegye fel kollegánkkal a kapcsolatot.

 

KÉPEK A PROGRAMRENDSZER
MÜKÖDÉSÉRŐL, FELÉPÍTÉSÉRŐL









jelentkezzen ingyenes bemUtatÓinkra !

Amennyiben szeretné rendszereinket működés közben is látni, kipróbálni vagy a rendszerrel kapcsolatos információkat részletesen megtekinteni, kérjük jelentkezzen az alábbi elérhetőségeinken munkatársunknál és kérje ingyenes termékbemutatónkat. Bemutatótermünkben közigazgatási és informatikai szakebereink segítségével ismerheti meg a rendszereinket és tekintheti meg azokat működés közben.

Elérhetőségek, kapcsolat.

2030. Érd, Diósdi út 43.
tel: 06/23 36-4567
tothb@mago-software.hu

Tekintse meg több mint 500 intézményt felsoroló,
név-termék szerinti referencia-listánkat




Kezdőlap | Cégünkről | Dokumentációk | Termékeink | Támogtás | Hírek, akciók | Kapcsolat
 
Copyright © 2006
MAGÓ Informatikai Kft.
VisualAid Software Kft.
Minden jog fenntartva.