Kezdőlap
> Termékeink > Wszab


W-SZAB 4.0


 

W-SZAB 4.0

SZABÁLYSÉRTÉSI INFORMATIKAI RENDSZER

A program a szabálysértési ügyek iratainak iktatását, a szabálysértési cselekményekhez, és az azt követő intézkedésekhez kapcsolódó adatok nyilvántartását végzi. Segítségével a szükséges adatok felvitele, és a rögzített információk előkeresése az ügyintéző számára egyszerűvé válik. Statisztikai funkciói kielégítik a helyi igényeket és a központi elvárásokat, a rendelet szerint.

A rendszer használatával a szabálysértési ügyek, adatok nyilvántartása, kezelése gyorsabbá, az ügyintőzés egyszerűbbé válik.

Kényelmes, átlátható, korszerű kezelőfelület, amellyel gyorsan és hatékonyan tudja ellátni a nyilvántartással kapcsolatos mindennapos feladatait. A rendszer szabványokon alapuló adatbázis háttérrel rendelkezik, amelyet könnyen paraméterezhet a hivatal méretétől és terheltségétől függően.

A támogatott adatbázis tárolási formák:

- Microsoft DAO, Microsoft MSDE, Microsoft SQL-Server2000 Desktop Engine
- Microsoft SQL Server 2000-2005
- Oracle 7-10g (+Express Edition)
és az összes ODBC kapcsolattal támogatott adatbázis kezelő felület.

A program a szabálysértési ügyek iratainak iktatását, a szabálysértési cselekményekhez, és az azt követő intézkedésekhez kapcsolódó adatok nyilvántartását végzi. Segítségével a szükséges adatok felvitele, és a rögzített információk előkeresése az ügyintéző számára egyszerűvé válik. Statisztikai funkciói kielégítik a helyi igényeket és a központi elvárásokat ( BM rendelete szerinti).

A program azon kívül, hogy nagyban segíti a szabálysértési ügyintézők napi munkáját, pontos, átlátható információt nyújt a hivatal vezetői és a központi szervek számára.

A program fŐ funkciÓi:

A program a szabálysértési ügyek iktatását és az ügyekhez kapcsolódó intézkedéseket és eseményeket (kezelés, határozatok, jogorvoslat, végrehajtás) rögzíti.

Kiemelt szolgáltatásai:

Elkövetőkkel kapcsolatos eljárások:

- Főszámos, Gyűjtőszámos iktatás
- Elkövetők teljes körű nyilvántartása (Priusz ellenőrzése), listák készítése.
- Befizetések, bírságok kezelése (postai-banki csekknyomtatás),
- Letiltások kezelése (letiltási kérelmek szerkesztése),
- Elkobzások nyilvántartása (jegyzőkönyv).
- Feljegyzések készítése,
- Előzmények kezelése,
- Csatolt ügyek kezelése,
- Vonalkód használatának lehetősége az ügyiratkezelésnél (olvasás, írás).

Ügykezeléssel kapcsolatos eljárások:

-
Ügykezelési adatok teljes körű kezelése, nyilvántartása,
- Bírságok kiszabása (határozatok, nyomtatványok elkészítése, szerkesztés),
- Ügykezeléssel kapcsolatos iratok automatikus elkészítése, szerkesztése iratminták alapján
- Többszörös cselekmények és tettesek adatainak és a hozzájuk kapcsolódó események nyilvántartása;
- Előadói ív elkészítése,
- Ügyiratpótló lap elkészítése
-
Kivezetés, automatikus kivezetés,
- Átiktatás.

Ügykezeléssel kapcsolatos információk, keresések, statisztikák:

- Bírság analitika, egyéb analitikák,
- Kötelezően előírt és egyéni statisztikák készítése,
- Felhasználó által összeállított lekérdezések az összes tárolt adat alapján,
- Külső lekérdezésekkel, statisztikákkal való egyszerű bővíthetőség.
- Nyomtatási eredmények exportálása (szöveges, Unicode, Html formátumban) a közzétételhez.

Szerviz funkciók:

- Kódtáblák egyéni kialakítása,
- Iratminták szerkesztése,
- Napi biztonsági mentés,
- Jogosultsági szintek használata, kialakítása,
- Microsoft Office eszközök (Word, Excel használata),
- Update funkciók,
- Biztonsági naplók készítése, szerkesztése, listázása.


Az iratmintákat a rendszerbe bármilyen formátumban előállított írásos dokumentumból beillesztheti, így meglévő (Word stb.) formátumban tárolt régebbi dokumentumaikkal is könnyedén feltölthetik azt.

A rendszer főbb jellemzői:

- Egyszerű, könnyen megtanulható, átlátható menürendszer
- Több-felhasználós, hálózatos környezetben is kiváló teljesítmény;
- Távmenedzselési lehetőség;
- Vonalkód használatának lehetősége az ügyiratkezelésnél (olvasás, írás)
- Régebbi vagy más rendszerek adataival való feltölthetőség;
- Folyamatos jogszabálykövetés.
- .NET, XML kiegészítő eszközök

A rendszer használatához a következő minimális feltételek szükségesek:

- IBM kompatíbilis személy számítógép
- 80486-os vagy nagyobb teljesítményű processzorral (2-300 MHz)
- Merevlemez legalább 30 Mbyte szabad tárolóhellyel a program, illetve az adatbázis méretétől függően 20-100 Mbyte tárolóhellyel az adatállományok számára
- VGA vagy nagyobb felbontású monitor min. 600x800-as felbontás szükséges.
- 16 MB memória
- CD meghajtó (a telepítéshez)
- 1,44 MB floppy meghajtó (nem kötelező, de ajánlott)
- egér
- Lézer (min. 1 MB RAM) vagy Tintasugaras vagy Mátrix nyomtató
- Windows 98/2000/NT/XP operációs rendszer

Ez a termék a


MAGÓ Informatikai KFT



közös alkotása.

A program forgalmazását és karbantartását a
VisualAid Software Kft. végzi.

A program megrendelőlapját a jevelley@mago-software.hu e-mail címre vagy levélben elküldheti. Amennyiben kérdése van kérjük vegye fel kollegánkkal a kapcsolatot.

 

KÉPEK A PROGRAMRENDSZER
MÜKÖDÉSÉRŐL, FELÉPÍTÉSÉRŐL


 

 

 

 

 

 

 

 









jelentkezzen ingyenes bemUtatÓinkra !

Amennyiben szeretné rendszereinket működés közben is látni, kipróbálni vagy a rendszerrel kapcsolatos információkat részletesen megtekinteni, kérjük jelentkezzen az alábbi elérhetőségeinken munkatársunknál és kérje ingyenes termékbemutatónkat. Bemutatótermünkben közigazgatási és informatikai szakebereink segítségével ismerheti meg a rendszereinket és tekintheti meg azokat működés közben.

Elérhetőségek, kapcsolat.

2030. Érd, Diósdi út 43.
tel: 06/23 36-4567
tothb@mago-software.hu

Tekintse meg több mint 500 intézményt felsoroló,
név-termék szerinti referencia-listánkat




Kezdőlap | Cégünkről | Dokumentációk | Termékeink | Támogtás | Hírek, akciók | Kapcsolat
 
Copyright © 2006
MAGÓ Informatikai Kft.
VisualAid Software Kft.
Minden jog fenntartva.