"WIKT-Corp",
a szervezetek, társas vállalkozások" iratkezelő rendszere
|
|
A „WIKT-Corp Ügyiratkezelő és Ügyintézési Információs Rendszerünket” (illetve annak közigazgatási változatait) 1991. óta mintegy hatszáz szervnél vezettük be: minisztériumokban, közigazgatási hivataloknál, megyei közgyűlési hivataloknál, munkaügyi központokban (a teljes listát lásd a Referenciák -nál), - többségében azonban helyi önkormányzatoknál. Az elmúlt harminc év alatt sok észrevétel, javaslat és kritika érkezett hozzánk a felhasználóinktól, amelyeket igyekeztünk hasznosítani, biztosítva ezáltal is a rendszerünk állandó és folyamatos fejlődését. Meggyőződésünk, hogy a jelenlegi iratkezelő rendszerünk népszerűsége elsősorban annak a mintegy ezer államigazgatási szakembernek köszönhető, akik szaktudásukkal és tapasztalataikkal harminc éven át, a mai napig segítő partnereink voltak.
ADATKEZELÉS KORSZERŰEN
A WIKT-Corp rendszer alapvető feladata, hogy hatékony és könnyen kezelhető programokkal ellássa az ügyintézőket és a hivatalvezetést a munkájukhoz szükséges alapvető információkkal, - gyorsítva ezzel az ügymenetet és áttekinthetőbbé (ellenőrizhetőbbé) téve az ügyintézést. A program akár többszázezres nyilvántartásból is másodpercek alatt gyűjti ki az általunk keresett iratokat a kívánság szerinti csoportosításban és rendezettségben.
Egységes rendszerben kezeli a főszámos és alszámos iratokat. A legfontosabb napi, heti, havi ügykezelői teendők (pl. átadókönyv, előadói munkanapló, iktatókönyv, hátralék-kimutatás, ügyiratforgalmi statisztikai jelentés stb. készítése) mellett további - a munkát könnyítő - speciális lehetőségeket is nyújt: pl.
• Ügyfél (partner) adatbázis, címlista létrehozása
• Csoportos érkeztetés, iktatás
• Adatbázis export-import
• Vonalkód kezelés
• Levelek, dokumentumok továbbítása e-mail-ben
• stb.
ELEKTRONIKUS DOKUMENTUMOK
Lehetőség van arra is, hogy az adott ügyhöz kapcsolódó dokumentumok eredeti képét (beadvány, helyszínrajz, fénykép stb.) is megjelenítsük (word, pdf, txt , stb.) így nem csak az ügyirat szöveges adatait, hanem az ahhoz kapcsolt képi és egyéb dokumentumokat is egyszerű módon megtekinthetjük, feldolgozhatjuk, továbbíthatjuk E-mail-ben és ki is nyomtathatjuk.
KOMPLEX LEKÉRDEZÉSEK
A rendszer kényelmes lehetőséget ad az adatok szinte tetszőleges csoportosítására, rendezésére és kigyűjtésére, például rendkívüli, ad-hoc jellegű információ igények megvalósítása céljából. Az általunk leválogatott, vagy statisztikai feldolgozások során keletkezett adatok átadhatók az EXCEL-nek is, hogy azt a saját igényeink szerint alakítsuk, vagy továbbadjuk más windows-os alkalmazás számára.
VEZETŐI TÁJÉKOZTATÁS
A programok által tárolt információk átfogják a hivatali munka csaknem teljes területét, így bármikor pontos képet kaphatunk a folyó ügyek számáról, szervezetek ill. ügyfajták szerinti megoszlásáról, azok pillanatnyi állásáról, az ügyintézők terheléséről, a hátralékokról, stb.
A
statisztikai adatokat a szokásos
táblázatos kimutatások mellett diagramok
és grafikonok teszik személetesebbé.
MagasszintŰ
adatvÉdelem
- Automatizálható és manuális biztonsági mentések
- Szabályozott, részletekbe menő hozzáférési jogok
- Események teljes körű, szabályozható naplózása
|