Termékeink > WIKT-Corp





"WIKT-Corp",

a szervezetek, társas vállalkozások"
iratkezelő rendszere


A „WIKT-Corp Ügyiratkezelő és Ügyintézési Információs Rendszerünket” (illetve annak közigazgatási változatait) 1991. óta mintegy hatszáz szervnél vezettük be: minisztériumokban, közigazgatási hivataloknál, megyei közgyűlési hivataloknál, munkaügyi központokban (a teljes listát lásd a Referenciák -nál), - többségében azonban helyi önkormányzatoknál. Az elmúlt harminc év alatt sok észrevétel, javaslat és kritika érkezett hozzánk a felhasználóinktól, amelyeket igyekeztünk hasznosítani, biztosítva ezáltal is a rendszerünk állandó és folyamatos fejlődését. Meggyőződésünk, hogy a jelenlegi iratkezelő rendszerünk népszerűsége elsősorban annak a mintegy ezer államigazgatási szakembernek köszönhető, akik szaktudásukkal és tapasztalataikkal harminc éven át, a mai napig segítő partnereink voltak.


ADATKEZELÉS KORSZERŰEN

A WIKT-Corp rendszer alapvető feladata, hogy hatékony és könnyen kezelhető programokkal ellássa az ügyintézőket és a hivatalvezetést a munkájukhoz szükséges alapvető információkkal, - gyorsítva ezzel az ügymenetet és áttekinthetőbbé (ellenőrizhetőbbé) téve az ügyintézést. A program akár többszázezres nyilvántartásból is másodpercek alatt gyűjti ki az általunk keresett iratokat a kívánság szerinti csoportosításban és rendezettségben. Egységes rendszerben kezeli a főszámos és alszámos iratokat. A legfontosabb napi, heti, havi ügykezelői teendők (pl. átadókönyv, előadói munkanapló, iktatókönyv, hátralék-kimutatás, ügyiratforgalmi statisztikai jelentés stb. készítése) mellett további - a munkát könnyítő - speciális lehetőségeket is nyújt: pl.

• Ügyfél (partner) adatbázis, címlista létrehozása
• Csoportos érkeztetés, iktatás
• Adatbázis export-import
• Vonalkód kezelés
• Levelek, dokumentumok továbbítása e-mail-ben
• stb.


ELEKTRONIKUS DOKUMENTUMOK

Lehetőség van arra is, hogy az adott ügyhöz kapcsolódó dokumentumok eredeti képét (beadvány, helyszínrajz, fénykép stb.) is megjelenítsük (word, pdf, txt , stb.) így nem csak az ügyirat szöveges adatait, hanem az ahhoz kapcsolt képi és egyéb dokumentumokat is egyszerű módon megtekinthetjük, feldolgozhatjuk, továbbíthatjuk E-mail-ben és ki is nyomtathatjuk.

KOMPLEX LEKÉRDEZÉSEK

A rendszer kényelmes lehetőséget ad az adatok szinte tetszőleges csoportosítására, rendezésére és kigyűjtésére, például rendkívüli, ad-hoc jellegű információ igények megvalósítása céljából. Az általunk leválogatott, vagy statisztikai feldolgozások során keletkezett adatok átadhatók az EXCEL-nek is, hogy azt a saját igényeink szerint alakítsuk, vagy továbbadjuk más windows-os alkalmazás számára.



VEZETŐI TÁJÉKOZTATÁS

A programok által tárolt információk átfogják a hivatali munka csaknem teljes területét, így bármikor pontos képet kaphatunk a folyó ügyek számáról, szervezetek ill. ügyfajták szerinti megoszlásáról, azok pillanatnyi állásáról, az ügyintézők terheléséről, a hátralékokról, stb.

A statisztikai adatokat a szokásos táblázatos kimutatások mellett diagramok és grafikonok teszik személetesebbé.

MagasszintŰ adatvÉdelem
- Automatizálható és manuális biztonsági mentések
- Szabályozott, részletekbe menő hozzáférési jogok
- Események teljes körű, szabályozható naplózása

 



A program működésére korlátlan idejű garanciát vállalunk, átalánydíjas karbantartási szerződés keretében. A központi jogszabályváltozásokból adódó módosításokat, a szoftver folyamatos fejlesztését és a szakszerű üzemeltetéshez igényelt állandó segítségnyújtást is ennek keretében végezzük.

Az információs rendszer más szoftverek meglétét nem igényli, az eddigi tapasztalataink szerint átlagos Windows-os környezetben (Windows/XP/8/10) alatt is megbízhatóan működik. Minimális technikai igény: PIII processor (2-300Mhz, 32 Mb RAM), 600x800 felbontásra alkalmas monitor, 60 Mb HD, CD olvasó és egy nyomtató.


Töltse le demo rendszerünket - ingyenesen - és próbálja ki valamennyi funkciót! A demo rendszer mindenben azonos az "éles" rendszerrel, a különbség csupán annyi, hogy a beiktatható iratok száma korlátozott. A telepítés szükséges tudnivalóit szintén a letöltött csomagban találja:




Megrendelés esetén a szoftver szintén jelen weboldalunkról, a "Támogatás" c. oldalról lesz letölthető a szükséges leírásokkal együtt. A telepítéshez és az üzemszerű működés beindításához számítástechnikai felkészültségre nincs szükség.



 





A RENDSZER FŐ FUNKCIÓI KÉPEKBEN




Képernyőminták








Elérhetőségek, kapcsolat
tel: 06/30 533-5982
tothb@mago-software.hu

Tekintse meg több mint 500 intézményt felsoroló,
név-termék szerinti referencia-listánkat

 









A MEGRENDELŐLAP LETÖLTÉSE


Küldje el megrendelését E-mail-ben az alábbi képre kattintással (Csatolja a kitöltött Megrendelőlapot is!):



MEGRENDELÉS



Kezdőlap | Cégünkről | Dokumentációk | Termékeink | Támogatás | Hírek, akciók | Kapcsolat
 
Copyright © 2021 MAGÓ Software Zrt.
Minden jog fenntartva.